Анастасія Матвієнко
Вона продемонструвала досконалий артистизм, а також чудово відточену балетну техніку» «The Stage

Лауреат IV Міжнародного конкурсу артистів балету ім. Сержа Лифаря (Київ, 2002, срібна медаль)

Володар призу «Кращий дует» та першої премії прес-журі на Міжнародному конкурсі артистів балету у Варні (2004)

Лауреат X Міжнародного конкурсу артистів балету і хореографів (Москва, 2005, золота медаль)

Лауреат Міжнародної балетної премії DANCE OPEN у номінації «Краща пара» (2011) 

Лауреат X Міжнародного конкурсу артистів балету і хореографів (Москва, 2005, золота медаль)

Лауреат Міжнародної балетної премії DANCE OPEN у номінації «Краща пара» (2011)

Народилася в Севастополі.
По закінченні Київського державного хореографічного училища у 2001 році була прийнята до трупи Національної опери України ім. Т.Г.Шевченка (Київ) і через півроку переведена в категорію солістів.
У 2007-2009 роках – прима-балерина Михайлівського театру, на сцені якого танцювала в спектаклях «Спляча красуня» (принцеса Аврора), «Лебедине озеро» (Одетта-Оділія), «Баядерка» (Нікія), «Лускунчик» (Маша) , «Сильфіда» (Сильфіда), «Жизель» (Жизель), «Раймонда» (Раймонда), «Дон Кіхот» (Кітрі), «Корсар» (Медора), «Спартак» (Сабіна) в хореографії Георгія Ковтуна, «Ромео і Джульєтта » (Джульєтта).
Від 2009 року – солістка Маріїнського театру.
Репертуар у Маріїнському театрі:
«Жизель» (Жизель) – хореографія Жана Кораллі, Жюля Перро, Маріуса Петіпа;
«Баядерка» (Нікія, Гамзатті) – хореографія Маріуса Петіпа в редакції Володимира Пономарьова і Вахтанга Чабукіані;
«Спляча красуня» (Аврора) – хореографія Маріуса Петіпа, реконструкція спектаклю 1890 року;
«Спляча красуня» (Аврора) – хореографія Маріуса Петіпа в редакції Костянтина Сергєєва;
«Лебедине озеро» (Одетта-Оділія) – хореографія Маріуса Петіпа і Льва Іванова в редакції Костянтина Сергєєва;
«Дон Кіхот» (Кітрі) – хореографія Олександра Горського за мотивами вистави Маріуса Петіпа;
балети Михайла Фокіна «Шопеніана» (Ноктюрн, Мазурка, Сьомий вальс, Перший вальс), «Жар-птиця» (Жар-птиця);
балети Джорджа Баланчина «Симфонія до мажор» (I. Allegro vivo), «Тарантела», «Шотландська симфонія», «Серенада», «Аполлон» (Терпсихора), «Коштовності» («Рубіни»), «Сон у літню ніч» (Іполіта);
«Лускунчик» (Маша-принцеса) – хореографія Василя Вайнонена;
«Ромео і Джульєтта» (Джульєтта) - хореографія Леоніда Лавровського;
«Шурале» (Сюїмбіке) – хореографія Леоніда Якобсона;
«Легенда про любов» (Мехмене Бану) – хореографія Юрія Григоровича; «Варіації для двох пар» – хореографія Ханса ван Манена;
балети Олексія Ратманського: «Коник-Горбоконик» (Цар-дівиця), «Попелюшка» (Попелюшка), «Анна Кареніна» (Анна Кареніна);
«Уночі» – хореографія Джерома Роббінса;
Without – хореографія Бенжаміна Мільп'є;
«Парк» (солістка) – хореографія Анжелена Прельжокажа;
«Інфра» – хореографія Вейна Макгрегора.

Також у репертуарі:
Grand pas classique – хореографія Віктора Гзовського;
«Radio&Джульєтта» – хореографія Едварда Клюга